Latest News

Monday 28 December 2015

Ds Mukhriz Bawa Lang Merah Ke Persada Elit Bolasepak Negara


Kedah FA - Persatuan Bolasepak Kedah -

sumber Media KFA

Terima Kasih YAB Dato' Seri Mukhriz Tun Mahathir di atas dorongan dan sokongan kepada skuad hijaukuning sejak 2 tahun lepas.

Menerajui Persatuan Bolasepak Kedah merupakan satu cabaran besar dan misi memastikan kecemerlangan dengan visi ke arah transformasi bolasepak hijaukuning serta kembali ke persada elit bolasepak Malaysia.

Semoga perancangan dan perlaksanaan pada tahun hadapan akan turut disertai doa, usaha dan tawakkal dari semua pihak untuk terus berjaya memberi cabaran dalam kancah Liga Super 2016.

Musim 2015 Kedah kembali dengan menjuarai Liga Premier, Naib Juara TM Piala Malaysia dan turut dinobatkan sebagai Pasukan Bolasepak Terbaik di Anugerah Bolasepak Kebangsaan.

Semoga YAB Dato' Seri dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki untuk terus memimpin Persatuan Bolasepak Kedah.

Amin.

Pulun Kedah Pulun.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

1 comments:

  1. ingat pada tahun awal DS mukhriz pegang KFA, ramai betul yg minta letak jawatan sbb tak percaya yg MB BN boleh buat. Skrg bila Kedah mantap dan rancak yg dulu kutuk bagai tiada hari esok mula menyepi malah memuji...kelakar pun ada..mcm la kejayaan boleh datang sekelip mata..baru dua tiga game dah suruh letak jawatan..xpandai beli pemain import la, guna duit KFA la n macam2 lagi...apapun DS Mukhriz tahniah atas kejayaan datuk serta seluruh pengurusan serta pemain juga pada penyokong setia yg jatuh bangun bersama kedah..bukan kalah sekali hina sampai nak runtuh SDA...congrats Kedah..

    ReplyDelete

Item Reviewed: Ds Mukhriz Bawa Lang Merah Ke Persada Elit Bolasepak Negara Rating: 5 Reviewed By: Anak Melayu
Scroll to Top