Latest News

Friday 22 April 2016

@SyedSiddiq Mahu @NajibRazak Berhenti Jadi Pemimpin Yang Hipokrit


Disebab satu posting yang meloyakan yang dimuat naik ke dalam page rasmi Najib, anak muda Syed Siddiq melalui laman facebooknya mengkritik pemimpin no 1 Malaysia itu agar berhenti menjadi pemimpin yang 'Hipokrit'.


DS Najib, stop being a hypocrite!  
APCO-Paul Stadlen yang mengawal unit komunikasi Jabatan Perdana Menteri bukan orang asing?  
Bagaimana pula Aset aset kritikal negara yang digadaikan kepada China untuk menyelamatkan ‪#‎1MDB‬? Kerajaan China bukan orang asing?  
Bagaimana pula Wang berbilion bilion dollar yang "dikatakan" datang daripada "penderma arab" ? bukan campur tangan luar? (TPPA, MAS, Your very advisors- Panjang sangat list)  
This shows how desperate you are.  
 Dah tutup saluran dalaman untuk membebaskan diri dari muka pengadilan, tapi saluran saluran lain pula timbul, sekaligus menghancurkan taktik DS to run away from Justice. 
Kedaulatan negara tidak dicabul dengan wujudnya siasatan siasatan luar ke atas salah laku 1MDB, tetapi your "Escape plan" gets weaker & weaker as each day passes by.  
Sepandai pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga.  
Rakyat Malaysia tidak akan diperbodohkan lagi.
 -Syed Saddiq-
Link Borang Deklarasi Rakyat telah ditambah baik. Mohon share kepada kawan kawan. Kepada pengamal media sosial, mohon letak link Deklarasi Rakyat ini pada setiap post anda. Kita perlukan lebih dari sejuta tandatangan.

Sudi-sudi la..click link ni, baca dan isi ye
http://bit.ly/deklarasirakyat

Kemudian sebarkan kpd kwn2.

Ajak kawan2 isi juga. Kemudian minta kawan tu ajak kawan2 dia isi pula. Minta kawan kepada kawan awak tu ajak kawan2 dia isi juga.

Isi dan submit sbelum 30 april ni.

Terima kasih
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: @SyedSiddiq Mahu @NajibRazak Berhenti Jadi Pemimpin Yang Hipokrit Rating: 5 Reviewed By: Fauzi Hamid
Scroll to Top