Latest News

Wednesday 14 December 2016

Saya Tak Pernah Panggil Tunku Pengkhianat! - Tun Dr Mahathir


Dengan nada sinis Ayahanda Tun M memerli Najib yang menuduhnya sebagai pengkhianat disebabkan berkerjasama dengan DAP.
''Saya dulu biasa juga berkerja dalam UMNO jadi Presiden UMNO, jadi Perdana Menteri pun 22 tahun. Saya duduk 22 tahun khianati rakyat, tetapi dalam mengkhianat rakyat, rakyat tetap memilih saya. Pelik Sungguh ".
'' Yang berkerjasama dengan DAP bukan saya seorang. Kita jangan lupa Tungku Abdul Rahman berkerjasama dengan DAP, dia kempen untuk DAP, saya tak pernah panggil dia pengkhianat. Tengku Razaleigh Hamzah (Ku Li) juga kerjasama dengan DAP''. Kata Ayahanda Tun M.




  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: Saya Tak Pernah Panggil Tunku Pengkhianat! - Tun Dr Mahathir Rating: 5 Reviewed By: McTheory
Scroll to Top