Latest News

Monday 7 March 2016

Deklarasi Rakyat Merupakan Satu Permulaan - @MukhrizMahathir



Dato Seri Hj Mukhriz Tun Mahathir menganggap "Deklarasi Rakyat" merupakan langkah permulaan untuk mendesak DS Najib Razak berundur sebagai Perdana Menteri Malaysia.
Gerakan ini akan dijalankan sehingga matlamat pengunduran DS Najib itu tercapai dan bersedia bergerak secara besar-besaran.

Menurut DS Mukhriz, ada beberapa pemimpin UMNO mencadangkan supaya menunggu PRU14 untuk undurkan DS Najib. Namun DS Mukhriz menganggap pendekatan tersebut tidak bijak kerana DS Mukhriz tidak mahu BN kalah terlebih dahulu baru akan timbul kesedaran.

Bagi DS Mukhriz, biarlah BN membuat pembaharuan dan transformasi itu sebelum BN ditolak bulat-bulat oleh rakyat dalam PRU14 ini.

''Deklarasi Rakyat'' Langkah Permulaan Desak Najib Undur - Muk...
DS Mukhriz Tun Mahathir menganggap "Deklarasi Rakyat" merupakan langkah permulaan untuk mendesak DS Najib Razak berundur sebagai Perdana Menteri Malaysia. Gerakan ini akan dijalankan sehingga matlamat pengunduran DS Najib itu tercapai dan bersedia bergerak secara besar-besaran.Menurut DS Mukhriz, ada beberapa pemimpin UMNO mencadangkan supaya menunggu PRU14 untuk undurkan DS Najib. Namun DS Mukhriz menganggap pendekatan tersebut tidak bijak kerana DS Mukhriz tidak mahu BN kalah terlebih dahulu baru akan timbul kesedaran.Bagi DS Mukhriz, biarlah BN membuat pembaharuan dan transformasi itu sebelum BN ditolak bulat-bulat oleh rakyat dalam PRU14 ini.
Posted by Mukhriz Mahathir FC on Sunday, March 6, 2016
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

2 comments:

  1. RIGHT MOVE DSM!!!

    TERUSKAN!!!

    ReplyDelete
  2. "ini baru permulaan". so, lepas ini apa? maknanya selepas ini kerjasama antara parti2 politik musuh umno, ngo2 ultraliberal dan sebagainya kaan semakin mengukuhlah? jadi yang jadi musuh anda dan ayah anda ialah umno, bukan najib seorang. kenapa ayah anda keluar umno jika tidak menganggap umno itu musuh? kenapa anda pula tidak isytihar keluar umno, tetapi galak mencemar dan melanggar peraturan dalam umno. anda bukan sebarangan orang dalam umno, anda anak bekas pm, bekas presiden umno dan juga pernah jadi pemimpin utama umno kedah. kenapa tidak sahaja keluar umno sepertimana yang ayah anda lakukan, lalu bebas berbuat sesuatu atau apa sahaja tindakan untuk menentang najib. anda sebenarnya muflis idea untuk menentang najib. tak kiralah najib itu diselubungi skandal duit berbilion ringgit, tetapi tindakan anda bersama ayah anda yang turut disertai shafie apdal dan muhyidin yasin bersekongkol dengan pemimpin cauvanis dap dan ultraliberal pkr adalah tidak boleh diterima. atas alasan apa sekalipun, tak perlulah berpaut kepada taik hanyut di sekeliling anda. berpeganglah kepada prinsip, jika jiwa umno, bersekongkol dengan parti dap sangat tidak masuk akal dan seperti membakar jambatan. musuh anda najib atau melayu, wahai mukhriz?

    ReplyDelete

Item Reviewed: Deklarasi Rakyat Merupakan Satu Permulaan - @MukhrizMahathir Rating: 5 Reviewed By: McTheory
Scroll to Top