Latest News

Thursday 3 March 2016

Eksklusif! Sidang Media Khas, Muhyiddin bersama Shafie dan Mukhriz



KUALA LUMPUR - Sidang Media tergempar oleh Tan Sri Muhyiddin, Datuk Sri Shafei Apdal dan Dato Seri Hj Mukhriz Mahathir di Astro Awani sebentar tadi menyentuh tentang isu pengantungan beliau, dan beliau mengatakan bahawa pengantungan beliau yang ditetapkan oleh Majlis Tertinggi ialah tidak wajar, tidak mengikut proses biasa, dan alasan bahawa beliau tidak melakukan tugas Timbalan Presiden adalah tidak benar.

Kedua, beliau menegaskan bahawa beliau akan terus kekal dalam UMNO kerana tidak ada sebab untuk beliau meninggalkan perjuangan parti itu.

Lain-lain akan bersambung selepas ini..
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

6 comments:

  1. sudah ku bilang...... ni yang aku tulis pagi tadi.....:AnonymousMarch 3, 2016 at 8:18 AM
    alahhhhhh..... boleh jangka lah...... dia org bertiga ni badut..... apa yang akan berlaku?.... TSMY...akan umumkan bahawa dia kekal dalam UMNO Dan akan cabar Najib..... dgn ungkapan....mereka ada ketua bahagian yg cukup ramai untuk mencabar Najib....Dan yakin menang..... skrip lama ikut style KuLi..... depa tak berani lawan cara semangat46 beb....sebab kalau ikut catur itu mereka akan 'dimenyampah' oleh rakyat....itu sebab dia dapat gelaran wira negara Dan sebagai retorik Kepada kesungguhan itu....dia akan kata kami akan pastikan Tun kembali ke pangkuan UMNO..... ptuiiiii.... bodohlah kalau siapa termakan lakonan burung hearing nih...... aku tak percaya TSMY ni pandai atau ada idea Bagaimana nak majukan negara dalam setiap aspek...samalah macam si sapie apdal tu..... semporna pun pun dok lagu tu jer berbanding dgn musa aman yg in control with his 'teritory'.... tambah lagi ngan Mukriz yg sentiasa GAGAL mendapat sokongan..... asik pkai wildcard ajer.

    ReplyDelete
  2. tak adalah gempar maa pun macam yang Celah Gelegar announce kan kat blog dia... mamat 3 ekor ni mana boleh berdiri tanpa tongkat....

    ReplyDelete
  3. Teruskan perjuangan Tan Sri, hapuskan kemungkaran dan selamatkan parti dan negara kita. Sampai bila kita nak kena kencing dengan najib dan rakyat terhimpit macam ni?

    ReplyDelete
  4. Muhyiddin hang kena selamatkan malaysia,sampai bila nak bagi kak mah kontrol malaysia.shopping ikut suka makbapak dia saja.jibby bukan reti buat apa dah.mcm org bodo saja pun.bini sendiri pun tak reti nak jaga.

    ReplyDelete
  5. puak puak binatang ni mampos pun bagus bukan ada menguntungkan rakyat pun mereka kaya raya dan gila kuasa

    ReplyDelete
  6. pas terus istiqamah.

    ReplyDelete

Item Reviewed: Eksklusif! Sidang Media Khas, Muhyiddin bersama Shafie dan Mukhriz Rating: 5 Reviewed By: McTheory
Scroll to Top