Latest News

Thursday 7 September 2017

Video : Wahai Ahli Pas PRU 14 Ialah Peluang Untuk Kita Selamatkan Negara



Wahai Ahli Pas PRU 14 Ialah Peluang Untuk Kita Selamatkan Negara

Dalam ucapan Dato Seri Hj Mukhriz Tun Mahathir di Ayer Hitam semalam, beliau menegaskan bahawa, perpaduan melayu itu baik, namun bukanlah perpaduan diantara Pas dan Umno. Kerana ianya bukan waktu yang tepat, kalau nak bersatu, mestilah dengan tujuan yang elok, berpakat dengan hasrat yang murni.

Kami (PPBM) nak selamatkan negara, apakah kita mahu berpakat dengan orang yang mahu menghancurkan negara, sudah tentu tidak!


Jadi dari segi masa, saya ingat, adalah sangat-sangat tidak sesuai, malah merumitkan usaha menyelamatkan negara, apabila kepimpinan Pas seolah berjinak-jinak dengan Umno, salah masa.

Kita pun tak faham, apa niat disebalik, sangat merugikan kita, kerana ini peluang pilihanraya umum untuk satu-satunya masa untuk kita membuat perubahan yang besar, bagi negara kita dan selamatkan diri kita dari kepimpinan yang mungkar, kerana kita dituntut, amal makhruf nahi mungkar.


  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: Video : Wahai Ahli Pas PRU 14 Ialah Peluang Untuk Kita Selamatkan Negara Rating: 5 Reviewed By: Anak Melayu
Scroll to Top