Latest News

Thursday 20 November 2014

Syarat Kelayakan #BR1M2015 dan Kemaskini Data anda


Dengan penuh hormat kami ingin merujuk anda kepada perkara itu sebagaimana yang dinyatakan di atas .

Kami sangat senang untuk memberitahu anda bahawa permohonan untuk BR1M 2015 akan bermula pada 1 Disember 2014. Untuk memastikan permohonan anda diproses dengan itu, sila pastikan yang berikut dimasukkan :

i. / Maklumat tanggungan rakan kongsi
Alamat surat menyurat terkini, untuk memastikan bahawa tidak akan ada maklumat yang hilang.

ii. Maklumat akaun bank pemohon. Untuk maklumat anda, pembayaran BR1M 2015 akan dibuat tiga (3) kali setahun.

iii . Anda dengan ini disarankan untuk memberikan maklumat yang tepat untuk memastikan bahawa bayaran akan dibuat terus ke akaun bank anda. Senarai diterima bank / institusi kewangan dilampirkan pada Lampiran, dan

iv . Anda dimaklumkan bahawa penerima BR1M 2015 yang jatuh di bawah kategori isi rumah dan warga emas juga layak dipertimbangkan untuk menerima Skim Khairat Kematian ( sebelum ini dikenali sebagai i- BR1M ). Oleh itu, pemohon yang jatuh di bawah kategori ini dikehendaki menyediakan maklumat maklumat benefisiari mereka.

2. Pemohon boleh mengemaskini maklumat masing-masing bermula dari 1 Disember 2014 hingga 31 Disember 2014 melalui laman web BR1M Rasmi atau dengan borang BR1M yang tunduk kepada mana-mana cawangan LDHN .

3. Kegagalan untuk mengemaskini maklumat yang dinyatakan di atas boleh menyebabkan borang permohonan anda tidak dapat diproses . Untuk pertanyaan lanjut, sila hubungi talian bebas tol kami 1-800-88-2716.

Untuk keterangan lebih lanjut sila rujuk di web: http://bantuanrakyat1malaysia.com/

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: Syarat Kelayakan #BR1M2015 dan Kemaskini Data anda Rating: 5 Reviewed By: McTheory
Scroll to Top