Latest News

Wednesday 12 April 2017

Sidang Dun Kedah : DS Mukhriz Mempersoalkan Mengenai 'Litar Lumba Kedah' (Video)



#Video Sidang Media Dato' Seri Hj Mukhriz Tun Mahathir mempersoalkan mengenai 'Litar Lumba Kedah' selepas sidang DUN kelmarin.

- Jawapan yang diberikan Ahmad Bashah dalam sidang DUN menggenai pembinaan Litar Lumba Kedah bercanggah dengan jawapan yang telah diberikan EXCO Belia dan Sukan Kerajaan Negeri Kedah, YB Aminuddin Bin Omar

- Kerajaan Negeri Kedah bawah pentadbiran BN tidak serius dalam menunaikan janji tentang Litar Lumba Kedah yang dibuat Najib ketika PRU 13.


- Adakah Kerajaan Negeri dipaksa oleh Kerajaan Persekutuan menggunakan RM30juta duit pampasan pembinaan Hotel St Regis Langkawi untuk pembinaan Litar Lumba Kedah sepertimana yang pernah dicadangkan Kementerian Kewangan semasa zaman pentadbiran Dato' Seri Mukhriz?

- Apakah terdapat ketetapan secara hitam putih dari Kerajaan Persekutuan yang boleh diyakini bahawa peruntukan RM30juta pembinaan Litar Lumba Kedah yang diwar-warkan Najib tidak menggunakan duit hasil dari pampasan pembinaan Hotel St Regis?


  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: Sidang Dun Kedah : DS Mukhriz Mempersoalkan Mengenai 'Litar Lumba Kedah' (Video) Rating: 5 Reviewed By: Anak Melayu
Scroll to Top