Latest News

Friday 27 March 2015

Kedah Uji Dua Import Baru Lawan Perlis #LangMerah


Dalam misi memantapkan pasukan, skuad Helang Merah 2015 telah mengadakan perlawanan persahabatan menentang Perlis di Stadium Darulaman petang tadi.

Perlawanan ini juga adalah untuk menguji dua import dari Serbia, Liridon Krasniqi dan Peter Poloskei dari Hungary.

Skuad Helang Merah masih mencari rentak perlawanan bagi misi untuk ke Liga Super 2016. Dalam aksi di Liga Premier 2015, Helang Merah telah berada di tangga ke 8 dalam 5 perlawanan, menang sekali, kalah sekali dan tiga kali seri dengan perlawanan terakhir menentang Pulau Pinang 13 Mac lalu. Perlawanan seterusnya akan berlangsung menentang Kuala Lumpur pada 03 April ini.


Dalam Perlawanan Persahabatan ini Helang Merah telah menjaringkan gol seawal minit ke 20, hasil jaringan Syazwan Zainon hasil kombinasi baik pemain Import ujian di bahagian serangan.

Aksi ujian dua pemain Import ujian juga sangat menarik terutama pemain dari Serbia Liridon Krasniqi

Jurulatih dan Pentadbiran KFA harus membuat penilaian sebaik mungkin untuk Skuad Helang Merah terus menjadi pesaing dalam Liga Premier sekaligus layak kembali ke Liga Super.

Perlawanan berkesudahan dengan Helang Merah menewaskan Perlis dengan jaringan 1 gol tanpa balas.

Skuad Helang Merah dijangka akan menguji beberapa lagi pemain import termasuk dari Brazil dan akan dipilih oleh Kepimpinan KFA.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

Item Reviewed: Kedah Uji Dua Import Baru Lawan Perlis #LangMerah Rating: 5 Reviewed By: Anak Melayu
Scroll to Top