Latest News

Friday 24 July 2015

Rumah Terbuka MB Kedah 'Meriah!!'


Meriah itu yang dapat penulis tafsirkan mengenai sambutan rumah terbuka YAB Menteri Besar Kedah Dato Seri Hj Mukhriz Tun Mahathir di Sri Mentaloon.

Lebih 40 ribu rakyat Kedah berkunjung ke rumah rasmi menteri besar itu untuk sama-sama berhari raya dengan keluarga Dato Seri, Exco Kerajaan negeri, Pejabat MB, PMBKed dan kakitangan Kerajaan Negeri Kedah yang lain.

Meriah, ceria dan penuh warna warni Rumah Terbuka pada tahun ini. Turut hadir Menteri Besar Terengganu Dato Seri Razif dan Timb Menteri KPDNKK Dato Ahmad Bashah bagi memeriahkan Rumah Terbuka YAB MB.

Tidak kurang juga ada diantara artis tanah air yang datang untuk menyerikan dan yang membuat persembahan untuk tetamu (rakyat Kedah) sentiasa rasa tidak sunyi ketika enak menjamu selera. Antara artis yang ada ialah, Jamal Abdillah, Datuk Ramli Sarip, Atilia, Ached Def Gab C, Lan Pet Pet, Salamiah Hassan dan Zaidi Omar.

Paling istimewa ialah kehadiran Ayahanda Tun Dr Mahathir dan Bonda Tun Siti Hasmah ke rumah terbuka tersebut. Kehadiran dua negarawan untuk menarik perhatian ramai dan melengkapkan episod ceria rumah terbuka bagi tahun 2015.

Tahniah pada penganjur dan para petugas yang terlibat untuk menjayakan rumah terbuka ini.

Dibawah ialah koleksi gambar rumah terbuka semalam.





























  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

1 comments:

  1. TERBAIK DARI YANG TERBAIK!!!

    I Likeeeee.......

    ReplyDelete

Item Reviewed: Rumah Terbuka MB Kedah 'Meriah!!' Rating: 5 Reviewed By: McTheory
Scroll to Top