Latest News

Saturday 27 August 2016

Pembangkang Akan Fokus 'Satu Lawan Satu' Berhadapan Dengan BN!



#Video maklum balas Dato' Seri Hj Mukhriz Tun Mahathir yang menyambut baik kenyataan dari pihak PKR dan PAS berkaitan kerusi yang akan dipertandingkan didalam menentang BN pada PRU14 ini.

- Penubuhan parti BERSATU masih diperingkat awal yang memerlukan kelulusan pendaftaran ROS. Biarlah rundingan berkaitan kerusi yang dipertandingkan dilakukan setelah BERSATU ditubuhkan secara rasmi selepas mendapat kelulusan pendaftaran

- Pihak yang bertanding melawan BN dalam PRU14 patut bersatu padu kerana fomular untuk kemenangan adalah 'Satu Lawan Satu'. Ianya bagi mengelak pecah undi pihak yang menentang BN.

- Sekiranya pembangkang serius untuk menubuhkan Kerajaan selepas PRU14, pihak pembangkang perlu sanggup berkerjasama dengan semua pihak dan bertolak ansur dari segi pengagihan kerusi.




Tindakan Husam dan Matthias Chang sepatutnya dilakukan oleh Peguam Negara.

Video Kedua ini Dato' Seri Hj Mukhriz Tun Mahathir menganggap tindakan Dato' Husam Musa dan Matthias Chang failkan tuntutan di Mahkamah Daerah Amerika Syarikat bagi menuntut aset 1MDB dikembalikan kepada Malaysia sebagai mewakili rakyat yang sepatutnya dibuat Peguam Negara.

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

1 comments:

  1. Haah.... ko sendiri pun lom tentu dpt bertanding...kan...

    ReplyDelete

Item Reviewed: Pembangkang Akan Fokus 'Satu Lawan Satu' Berhadapan Dengan BN! Rating: 5 Reviewed By: McTheory
Scroll to Top